Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ


Καλά Χριστούγεννα σε όλους και πάνω από όλα υγεία σε όλον τον κόσμο.Τα Χριστούγεννα είναι μια γιόρτη ευτυχίας και αγάπης,γιαυτό κάθε Χριστούγεννα αλλάζει όλη η ψυχολογία του ανθρώπου και νιώθει διαφορετικά.Επειδή την Τρίτη θα φύγω για να πάω στο χωριό μου στην Σπάρτη για τα Χριστούγεννα και επειδή εκεί δεν έχω internet δεν ξέρω άμα θα προλάβω να γράψω τίποτα άλλο σας εύχομαι σε όλους καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος.Να πω και σε αυτούς που θα πάνε στα χωριά τους ή κάπου αλλού να περάσουν τα πιο όμορφα Χριστούγεννα της ζωής τους.Ελπίζω ο καινούριος χρόνος να φέρει χαρά,αγάπη και ευτυχία σε όλον τον κόσμο.


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

9 σχόλια:

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλές Γιορτές και από εμένα.

D.Angel είπε...

ΕΠΊΣΗΣ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

Κώστας είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ,ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.

Κώστας είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ dreamer-angel ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ,ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΆ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ

jk in your life είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΑΣ ΕΝΑ ΑΣΤΡΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ.

Κώστας είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ jk in your life ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

Εφιάλτης είπε...

Eύχομαι να έχεις καλές γιορτές και καλά να περάσεις.

Τα λέμε...

Κώστας είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Τίνος λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω!!!Καλή Χρονιά